Blog na-talerzu.pl powstał w maju 2020 roku i z miesiąca na miesiąc cieszy się coraz większym zainteresowaniem ze strony czytelników i firm z branży gastronomicznej, spożywczej, e-commerce, wydawniczej i lifestyle.
Dotychczas współpracowałam m.in. z firmami:
![Fotograf kulinarny Warszawa](https://na-talerzu.pl/wp-content/uploads/2023/04/HLD_Logo_Print_4Colors-1200x836.jpg)
![Logo_Mlekpol](https://na-talerzu.pl/wp-content/uploads/2023/07/Logo_Mlekpol.jpg)
![Współpraca](https://na-talerzu.pl/wp-content/uploads/2023/07/sokolow.png)
![Fotograf kulinarny Warszawa](https://na-talerzu.pl/wp-content/uploads/2023/04/crockpot_logo_og.png)
![Fotograf kulinarny Warszawa](https://na-talerzu.pl/wp-content/uploads/2023/04/baziolka.png)
![Fotograf kulinarny Warszawa](https://na-talerzu.pl/wp-content/uploads/2023/04/LOGO_QAFP_przezroczyste_tlo.png)
![Fotograf kulinarny Warszawa](https://na-talerzu.pl/wp-content/uploads/2023/04/helio.png)
![Fotograf kulinarny Warszawa](https://na-talerzu.pl/wp-content/uploads/2023/04/woll.jpg)
![Fotograf kulinarny Warszawa](https://na-talerzu.pl/wp-content/uploads/2023/07/pobrane.jpg)
Obszary, w których zapraszam do współpracy to:
- blog na-talerzu.pl, który miesięcznie odwiedza ok. 290 tys. UU
- Profil na Instagramie liczący ponad 12 tys. fanów.
- Profil na Facebooku liczy sobie ponad 9 tys. fanów.
- Profil na Pinterest miesięcznie dociera do ponad 1,8 mln użytkowników, co przekłada się na 435 tys. realnych odbiorców.
![analytics12022](https://na-talerzu.pl/wp-content/uploads/2023/01/anal122022.png)
Przykładowe formy współpracy:
- fotografia kulinarna
- fotografia produktowa
- tworzenie przepisów z lokowaniem produktu bądź marki
- recenzje sprzętów i artykułów kuchennych
- testowanie produktów spożywczych
- recenzje książek o tematyce kulinarnej
- konkursy dla czytelników promujące markę/produkt
- promocja produktu/marki w social media
- udział w warsztatach i eventach kulinarnych
- patronat bloga